Groepslessen

Een groepsles volgen is een leuke en makkelijke manier om aan voldoende beweging te komen. Je verbetert je conditie, figuur, humeur en ontmoet andere mensen die hetzelfde doel hebben als jij. Er zijn verschillende lessen waar je uit kunt kiezen. Als je bijvoorbeeld een beginner bent, of al wat ouder bent, dan kun je kiezen voor iets als pilates. Deze les is een stuk makkelijk te volgen en gewrichtvriendelijk. Voor degenen die iets meer wil en geen overgewicht hebben is er een keuze aan verschillende lessen zoals indoor cycling, functioneel en body workout.

1) Indoor cycling

Indoor cycling is te vergelijken met wielrennen maar dan in een zaal. De les wordt gegeven door een instructeur.Tijdens de gehele les kun je de weerstand zelf instellen. Het mooie van indoor cycling is dat het voor iedereen geschikt is, ook voor mensen die geen goede conditie hebben. Er wordt goeie bijpassende muziek gedraaid tijdens de les, waardoor je de les makkelijker kunt volgen.

Dinsdag 19u15 – 20u15 & 20u30 – 21u30

Donderdag (XL) 20u00 – 21u30

  • Rooster van maart tem juni

2) Pop Pilates

Pop Pilates is zoals klassieke Pilates les, maar dan op Pop muziek.

Pilates is uitgegroeid tot een enorm populaire trainingsmethode. De trainingsmethode is zo populair geworden omdat je snel resultaat boekt terwijl het geen zware training is. Het is een effectieve en veilige methode die door iedereen kan beoefend worden ongeacht het fysieke niveau en/of beperkingen. Bij Pilates gaat het steeds om de kunst van het welzijn.

Maandag 19u00 tot 20u00

Zaterdag 9u30 tot 10u30

3) Fast Fitness

Met deze training sport je in een kleine groep tot 6 personen en ervaar je toch de motivatie en coaching die een trainer je kan bieden. Aandacht, resultaat en fun staan te allen tijde centraal.
Doordat je traint in een kleine groep kan de trainer goed rekening houden met jouw persoonlijke doelstelling en jou hier persoonlijk op coachen en motiveren om gegarandeerd resultaat uit je training te halen.

Woensdag en vrijdag 19u00 tot 20u00

19u00 – 19u15: lower body

19u15 – 19u30: core oefeningen

19u30 – 19u45: upper body

19u45 – 20u00: functioneel trainen

  • Persoonlijke begeleiding
  • Individueel programma
  • Constante opvolging
  • Volautomatische toestellen
  • Gegarandeerd resultaat
  • Erkende Bloso trainers

Onze Werkwijze

Bij Gym Plus kiezen we voor een unieke werkwijze die jouw noden in kaart zetten, waardoor we met een persoonlijk schema gegarandeerde resultaten kunnen behalen.

Intake gesprek

Aan de hand van het intake gesprek gaan wat na wat de doelen zijn van de sporter. Hier nemen we de tijd om ons concept duidelijk uit te leggen aan de hand van een kleine rondleiding.

Health check

Met de health check kunnen wij je nog gerichter helpen om jouw doelen te verwezenlijken. De check wordt afgenomen door een trainer. Na de health check ben je helemaal op de hoogte van jouw échte gezondheid! 

Training

Zo is een heel efficiënte training vol afwisseling mogelijk voor de meest uiteenlopende trainingsdoeleinden. Van spieropbouw en atletiek tot sporten op professioneel niveau. En van regeneratie en revalidatie tot gewichtsverlies en vetverbranding.

Gegarandeerd resultaat

Een uitgebreid trainingsaanbod dat garant staat voor resultaat, zowel voor de beginnende als de geroutineerde sporter.
Dank zij het uniek cardio programma, kan ik nu elke zondag 5km lopen zonder enig probleem!
Veerle Cornand, 30 Nov.