Groepslessen

Een groepsles volgen is een leuke en makkelijke manier om aan voldoende beweging te komen. Je verbetert je conditie, figuur, humeur en ontmoet andere mensen die hetzelfde doel hebben als jij. Er zijn verschillende lessen waar je uit kunt kiezen. Als je bijvoorbeeld een beginner bent, of al wat ouder bent, dan kun je kiezen voor iets als pilates. Deze les is een stuk makkelijk te volgen en gewrichtvriendelijk.

1) Indoor cycling

Indoor cycling is te vergelijken met wielrennen maar dan in een zaal. De les wordt gegeven door een instructeur.Tijdens de gehele les kun je de weerstand zelf instellen. Het mooie van indoor cycling is dat het voor iedereen geschikt is, ook voor mensen die geen goede conditie hebben. Er wordt goeie bijpassende muziek gedraaid tijdens de les, waardoor je de les makkelijker kunt volgen.

Dinsdag 19u15 – 20u15 & 20u30 – 21u30

Donderdag 20u00 – 21u30

Zondag 10u30 tot 12u00 (november tem februari)

2) Pop Pilates

Pop Pilates is zoals klassieke Pilates les, maar dan op Pop muziek.

Pilates is uitgegroeid tot een enorm populaire trainingsmethode. De trainingsmethode is zo populair geworden omdat je snel resultaat boekt terwijl het geen zware training is. Het is een effectieve en veilige methode die door iedereen kan beoefend worden ongeacht het fysieke niveau en/of beperkingen. Bij Pilates gaat het steeds om de kunst van het welzijn.

Maandag 19u00 tot 20u00

Zaterdag 9u30 tot 10u30

3) Fast Fitness

Met deze training sport je in een kleine groep tot 7 personen en ervaar je toch de motivatie en coaching die een trainer je kan bieden. Aandacht, resultaat en fun staan te allen tijde centraal.
Doordat je traint in een kleine groep kan de trainer goed rekening houden met jouw persoonlijke doelstelling en jou hier persoonlijk op coachen en motiveren om gegarandeerd resultaat uit je training te halen.

Woensdag 19u00 tot 20u00

Vrijdag 9u30 tot 10u30

4) YOga

Komen stress, vermoeidheid, slapeloosheid en moeilijk kunnen ontspannen jou bekend voor? Of voel je je gezond en wil je dit zo houden?

Wil je op een aangename, leuke en niet competitieve manier bewegen en tegelijkertijd leren om jouw lichaam en geest te ontspannen?

Vrijdag 19u00 tot 20u00

Zondag 9u00 tot 10u00

  • Persoonlijke begeleiding
  • Individueel programma
  • Constante opvolging
  • Volautomatische toestellen
  • Gegarandeerd resultaat
  • Erkende Bloso trainers

Onze Werkwijze

Bij Gym Plus kiezen we voor een unieke werkwijze die jouw noden in kaart zetten, waardoor we met een persoonlijk schema gegarandeerde resultaten kunnen behalen.

Intake gesprek

Aan de hand van het intake gesprek gaan wat na wat de doelen zijn van de sporter. Hier nemen we de tijd om ons concept duidelijk uit te leggen aan de hand van een kleine rondleiding.

Health check

Met de health check kunnen wij je nog gerichter helpen om jouw doelen te verwezenlijken. De check wordt afgenomen door een trainer. Na de health check ben je helemaal op de hoogte van jouw échte gezondheid! 

Training

Zo is een heel efficiënte training vol afwisseling mogelijk voor de meest uiteenlopende trainingsdoeleinden. Van spieropbouw en atletiek tot sporten op professioneel niveau. En van regeneratie en revalidatie tot gewichtsverlies en vetverbranding.

Gegarandeerd resultaat

Een uitgebreid trainingsaanbod dat garant staat voor resultaat, zowel voor de beginnende als de geroutineerde sporter.
Mijn gezondheid is veel beter door te sporten bij Gym Plus.
Yvan, 4 Okt